25 Şubat 2011 Cuma

Bekliyorum... Huzursuz, korku içinde...Karnıma ağrılar giriyor...Beynimin içinde yüzlerce bıçak saplanmış gibi...Yine de bir umut bekliyorum...Özgürlüğümü!

0 yorum:

Yorum Gönder