Bekliyorum... Huzursuz, korku içinde...Karnıma ağrılar giriyor...Beynimin içinde yüzlerce bıçak saplanmış gibi...Yine de bir umut bekliyorum...Özgürlüğümü!
onunla ağladım, güldüm, oynadım, korktum, kıskandım ,çocuk oldum, anne oldum,hayata dair ne varsa herşeyi iki kez yaşadım:). bundan sonra burdan paylaşmaya devam edeceğim takipte kalın :P.
0 yorum:
Yorum Gönder