Mutluluk nedir? Kendime soruyorum ama bir türlü cevap bulamıyorum.Belki biliyorum ama cevabı etrafımdaki insanlara ağır geliyor diye söylemeye korkuyorum!!!
Benim için mutluluk; eğer gece yatağıma huzurla yatabiliyorsam, uyandığımda sevdiğim adamın yanında gözlerimi açabiliyorsam mutluyumdur!
Aynanın karşısına geçip ne kadar sanşlı olduğumu kendime söyliyebiliyorsam... mutluyumdur!
Uzun zamandır mutlu değilim sadece umutluydum.Birgün herşeyin düzeleceğini umut ederek mutlu olmaya çalışırken artık yorulduğumu hissediyorum.
Tabiki şükrediyorum sağlıklıyım! Çok güzel bir evladım var.Ama insan mutsuzken yavrusuna rol gereği mutluluk pozları dağıtırken, o minicik yüreği kötü olan her ne varsa hepsine şahit olurken, insan nasıl mutluyum heyyy ahali diye haykırabilir ki.
Umutluyum demek için artık çok geç...Mutluluk, geçmişte çocukça hayallerimin üzerinde yok olup gitti.
4 ay önce
0 yorum:
Yorum Gönder