4 ay önce
7 Aralık 2010 Salı
bay mikrop :(
veee yine hastayız.öksürük, ateş efe yi yine yendi. bugün 4. gün inşallah ateş sorunu bitmiş olur. keyfim yok o nedenle yazasımda yok :(. bay mikrop sadece şarkılarda olsun oğluma bulaşmasın :)
23 Kasım 2010 Salı
solmayan çiçek...
Sabah Öğretmenler Günü kutlaması için solmayan bir buket çiçek hazırladım. malesef efe uyuduktan sonra herşey şekillendi.Tabi ben yapmam gereken kısımları yaptım gerisini Efe tamamlayacak. şimdi mışıl mışıl uyuyor inşallah sabah erken kalkıp tamamlayabiliriz.
dün gece partiden geldikten sonra hemen yattıp uyudu ama ateşi vardı. sabah okula göndermedim. Keyfi yerindeydi ilacını içti kendine geldi görünürde korkulacak birşey yok inşallah olmazda ...
Ne zaman buraya fotoğraf ekleyeceğim hiç bilmiyorum. en kısa zamanda yapmalıyım diyorum ve kaçıyorum:)
dün gece partiden geldikten sonra hemen yattıp uyudu ama ateşi vardı. sabah okula göndermedim. Keyfi yerindeydi ilacını içti kendine geldi görünürde korkulacak birşey yok inşallah olmazda ...
Ne zaman buraya fotoğraf ekleyeceğim hiç bilmiyorum. en kısa zamanda yapmalıyım diyorum ve kaçıyorum:)
22 Kasım 2010 Pazartesi
uzun bir aradan sonra ...
İmla kurallarıyla aram pek yoktur :(. o nedenle bazı hatalrım eksiklerim olabilir.İçimden ne geçiyorsa ne olduysa aynen buraya yansıyacaktır...Şimdiden beni affedin.
Efe ye gelince... demek isterdim yine bu postta ama birazdan yağmurun doğum günü partisine gideceğiz. Dönünce neler oldu yazarım;). Şimdi çizgi film saati...sessizce içerde gitme saatimizi bekliyor. Biraz yorgun ve isteksiz ama inşallah gidince sorun çıkmaz !!!
Efe ye gelince... demek isterdim yine bu postta ama birazdan yağmurun doğum günü partisine gideceğiz. Dönünce neler oldu yazarım;). Şimdi çizgi film saati...sessizce içerde gitme saatimizi bekliyor. Biraz yorgun ve isteksiz ama inşallah gidince sorun çıkmaz !!!