İnsanın hayatında geriye dönüp baktığında hatırlamak istemediği günler vardır ya işte öyle bir gündeyim bugün.
Yorgun, kolum kanadım kırık, içim yanıyor ama dışım buz.Sabırla beklemekteyim bu zorlukların bitmesini ama hiç bitmeyecekmiş gibi hep benimle sağımda solumda bazen aynanın yansımasında bazen rüyalarımda...
Sadece bugünle sınırlı değildi ki mutsuzluğum niye isyanım bugüne!!! Hayatımda hiçbirşey benim istediğim gibi olmadı ki... Birileri nasıl istiyorsa karşımdakine ne uygunsa hayatım o yönde gitmedimi? Kendimi unutalı çok uzun zaman olmuş aslında...
4 ay önce
0 yorum:
Yorum Gönder