veee yine hastayız.öksürük, ateş efe yi yine yendi. bugün 4. gün inşallah ateş sorunu bitmiş olur. keyfim yok o nedenle yazasımda yok :(. bay mikrop sadece şarkılarda olsun oğluma bulaşmasın :)
onunla ağladım, güldüm, oynadım, korktum, kıskandım ,çocuk oldum, anne oldum,hayata dair ne varsa herşeyi iki kez yaşadım:). bundan sonra burdan paylaşmaya devam edeceğim takipte kalın :P.