7 Aralık 2010 Salı

bay mikrop :(

veee yine hastayız.öksürük, ateş efe yi yine yendi. bugün 4. gün inşallah ateş sorunu bitmiş olur. keyfim yok o nedenle yazasımda yok :(. bay mikrop sadece şarkılarda olsun oğluma bulaşmasın :)