7 Mayıs 2011 Cumartesi

Mutluluk bazen kaybetmek demek :)

Efe hafta sonu tatilini geçirmek için ananesinin evine uçtu:).Birazdan gelip ortalığı alt üst etmeye başlar.Ama o yokken hayat çok sakin sessiz yaa:)).

Veee evet mutluyum sonunda 75 i gördüm tartıda ve uçuyorum.Bugün Keşan pazarı benden korksun. Yürümek adına heryeri dolaşacağım:). Ama niyeyse görüntü olarak pek bişey değişmedi gibi.5 kg vermiş gibi durmuyorum sanki:(

5 Mayıs 2011 Perşembe

Mutluluk nedir? Kendime soruyorum ama bir türlü cevap bulamıyorum.Belki biliyorum ama cevabı etrafımdaki insanlara ağır geliyor diye söylemeye korkuyorum!!!
Benim için mutluluk; eğer gece yatağıma huzurla yatabiliyorsam, uyandığımda sevdiğim adamın yanında gözlerimi açabiliyorsam mutluyumdur!
Aynanın karşısına geçip ne kadar sanşlı olduğumu kendime söyliyebiliyorsam... mutluyumdur!
Uzun zamandır mutlu değilim sadece umutluydum.Birgün herşeyin düzeleceğini umut ederek mutlu olmaya çalışırken artık yorulduğumu hissediyorum.
Tabiki şükrediyorum sağlıklıyım! Çok güzel bir evladım var.Ama insan mutsuzken yavrusuna rol gereği mutluluk pozları dağıtırken, o minicik yüreği kötü olan her ne varsa hepsine şahit olurken, insan nasıl mutluyum heyyy ahali diye haykırabilir ki.
Umutluyum demek için artık çok geç...Mutluluk, geçmişte çocukça hayallerimin üzerinde yok olup gitti.