Sabah Öğretmenler Günü kutlaması için solmayan bir buket çiçek hazırladım. malesef efe uyuduktan sonra herşey şekillendi.Tabi ben yapmam gereken kısımları yaptım gerisini Efe tamamlayacak. şimdi mışıl mışıl uyuyor inşallah sabah erken kalkıp tamamlayabiliriz.
dün gece partiden geldikten sonra hemen yattıp uyudu ama ateşi vardı. sabah okula göndermedim. Keyfi yerindeydi ilacını içti kendine geldi görünürde korkulacak birşey yok inşallah olmazda ...
Ne zaman buraya fotoğraf ekleyeceğim hiç bilmiyorum. en kısa zamanda yapmalıyım diyorum ve kaçıyorum:)
4 ay önce