Efe hafta sonu tatilini geçirmek için ananesinin evine uçtu:).Birazdan gelip ortalığı alt üst etmeye başlar.Ama o yokken hayat çok sakin sessiz yaa:)).
Veee evet mutluyum sonunda 75 i gördüm tartıda ve uçuyorum.Bugün Keşan pazarı benden korksun. Yürümek adına heryeri dolaşacağım:). Ama niyeyse görüntü olarak pek bişey değişmedi gibi.5 kg vermiş gibi durmuyorum sanki:(
4 ay önce
0 yorum:
Yorum Gönder