25 Ocak 2011 Salı

Nihayet!

Sonunda bende hiç uyanmadan 04:30 a kadar uyumuşum. Efe hiç ağlamadı bana seslenmedi.Sabah 08:00 de ayaktaydı.Çok şükür bugünüde gördüm.İnşallah böyle devam eder...

0 yorum:

Yorum Gönder