Sonunda bende hiç uyanmadan 04:30 a kadar uyumuşum. Efe hiç ağlamadı bana seslenmedi.Sabah 08:00 de ayaktaydı.Çok şükür bugünüde gördüm.İnşallah böyle devam eder...
onunla ağladım, güldüm, oynadım, korktum, kıskandım ,çocuk oldum, anne oldum,hayata dair ne varsa herşeyi iki kez yaşadım:). bundan sonra burdan paylaşmaya devam edeceğim takipte kalın :P.
0 yorum:
Yorum Gönder