26 Ocak 2011 Çarşamba

Karne heyecanı :)

Şimdilik Efe karne nedir ne işe yarar pek farkında değil :)ama ben çok çok heyecanlıyım. Aslında birazda korkuyorum ilk stresli başlangıçla uzun yıllar sürecek bir maratona adım atıyoruz.Allah çocuklarımızın yardımcısı olsun bizede bol sabır versin.

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

Amin! inşaallah iyi gelir ve iyi gider sonuna kadar karneler.. sevgiler.

sibel dedi ki...

deli anne çok teşekkür ederim hepimizin evlatları için hayırlısı:)

Yorum Gönder