22 Kasım 2010 Pazartesi

uzun bir aradan sonra ...

İmla kurallarıyla aram pek yoktur :(. o nedenle bazı hatalrım eksiklerim olabilir.İçimden ne geçiyorsa ne olduysa aynen buraya yansıyacaktır...Şimdiden beni affedin.

Efe ye gelince... demek isterdim yine bu postta ama birazdan yağmurun doğum günü partisine gideceğiz. Dönünce neler oldu yazarım;). Şimdi çizgi film saati...sessizce içerde gitme saatimizi bekliyor. Biraz yorgun ve isteksiz ama inşallah gidince sorun çıkmaz !!!

0 yorum:

Yorum Gönder