veee yine hastayız.öksürük, ateş efe yi yine yendi. bugün 4. gün inşallah ateş sorunu bitmiş olur. keyfim yok o nedenle yazasımda yok :(. bay mikrop sadece şarkılarda olsun oğluma bulaşmasın :)
döküldük, döküldük biz de. ve dahi herkes dökülüyor.. ciddi bir salgın var dımuz gribi misali faraza dillendirilmiyor.. doktorumuz demişti.. büyük oğlumun ateşi anca düştü şimdi küçüğü hasta.. Geçmişler olsun size, bize, herkese..
onunla ağladım, güldüm, oynadım, korktum, kıskandım ,çocuk oldum, anne oldum,hayata dair ne varsa herşeyi iki kez yaşadım:). bundan sonra burdan paylaşmaya devam edeceğim takipte kalın :P.
2 yorum:
döküldük, döküldük biz de. ve dahi herkes dökülüyor.. ciddi bir salgın var dımuz gribi misali faraza dillendirilmiyor.. doktorumuz demişti.. büyük oğlumun ateşi anca düştü şimdi küçüğü hasta.. Geçmişler olsun size, bize, herkese..
çok geçmiş olsun.ateş bizimde en büyük belamız.ballı limonlu ılık su, zencefilli bal,ımmuzınc benim kurtarıcım oldu;)
Yorum Gönder