7 Aralık 2010 Salı

bay mikrop :(

veee yine hastayız.öksürük, ateş efe yi yine yendi. bugün 4. gün inşallah ateş sorunu bitmiş olur. keyfim yok o nedenle yazasımda yok :(. bay mikrop sadece şarkılarda olsun oğluma bulaşmasın :)

2 yorum:

Deli Anne dedi ki...

döküldük, döküldük biz de. ve dahi herkes dökülüyor.. ciddi bir salgın var dımuz gribi misali faraza dillendirilmiyor.. doktorumuz demişti.. büyük oğlumun ateşi anca düştü şimdi küçüğü hasta.. Geçmişler olsun size, bize, herkese..

sibel dedi ki...

çok geçmiş olsun.ateş bizimde en büyük belamız.ballı limonlu ılık su, zencefilli bal,ımmuzınc benim kurtarıcım oldu;)

Yorum Gönder